Tuesday 6 September 2011

KitA bErbEza TaPI................




KITA BERBEZA......

 Saya dari Kelantan.....Awak dari Sabah....
Tapi tetap dari Malaysia jugak...



Kulit saya Cerah sket..Kulit awak..Hitam Manis...
Tapi kita tetap Manusia....



Saya suka pakai Selipar...Awak plak suka pakai Kasut....
Tapi tetap pakai di Kaki...



Saya suka Masin.....Awak suka Manis...
tapi tetap menyedapkan makanan.....




Saya suka lagu yang Menenangkan..Awak suka lagu Rock!!!!
Tapi tetap Muzik jugak....




dan terakhir sekali..... 
Saya Comey banyak...Awak comey Skeeeeetttt je....
tapi tetap comey jugak...
hehehehehe......



WALAUPON KITA BANYAK PERBEZAAN....
TAPI..........
HATI KITA SATU...... : )



PERBEZAAN BUKAN UNTUK DIPERDEBATKAN...
TAPI UNTUK SALING MELENGKAPI.......

p/s : semoga Tuhan memberkati hubungan kami.. :')

4 comments: