Wednesday 31 August 2011

sakit jiwa...!!!

Assalamualaikum sume....

Camne raya tahun ni?? best x?? banyak x dapat duit raya?? hehehe... raya aku tahun ni...biasa2 ja..n kekurangan sorang ahli sebab abang aku beraya kat family sebelah bini dia.. de terasa kosong la jugak.. ye la..adik bradik aku 3 orang je.. jadi bila kurang 1...terasa la jugak... huhuhu... :(

ok la..sekarang aku nak cerita napa la aku sakit jiwa tym2 raya ni.. sepatutnya tym raya suma orang hepi..aku plak bole sakit jiwa.. huhu.. camni...biasa la kan bila raya suma pakcik makcik balik...jadi kampung akan jadi meriah ngan family2 pakcik makcik...n paling meriah sekali bila ada nya askar2 kecik yang comey lagi  baik..Kampung aku ni xde la ramai sangat budak2..tapi dia punya kecoh...fuuuhhh...kalah 1 bas budak2... memang super duper aktif la...x terlayan... kalau sorang je gitu xpe la... ni 3 orang.. memang pening kepala den ni haaa... huhuhu... dah 2..bila dorang main same2..mesti kena de sowang refree untuk jaga dorang main...n yang selalu jadi refree 2 aku la.... =.=" huhuhu... memang penat la...bukan penat je...sampai sakit jiwa jadinya...  pe yang aku cakap..memang macam di bawa angin je...geram betul aku.. berbuih mulut aku larang...tak jugak di dengarnye.. nak marah lebih2 kang..budak2.. aish.. tapi 2 la...budak zaman sekarang...terlalu dimanja...susah nak dengar nasihat orang tua2... walaupon aku ni xde la tua sangat...tapi sekurang2 nye aku ni lagi besar dari dorang...ni yang aku touching ni...  huhuhu... pe yang aku larang 2..untuk keselamatan dorang jugak.. ye la.. men panjat2 la...berebut mainan la...bila berebut 2..mula la nak bertumbuk...aish...hero ngan heroin sama kuat je..x kira besar x kira kecik... suma nak bertumbuk...pening pale aku nak larang... tapi 2 la unik nye dorang... baik 5 minit je..pastu gado...pastu baik balik...lucu2 pon ade aku tengok keletah dorang ni... mungkin aku dulu pon cam2 jugak kot..biasa la...x matang ag... hehehe...

jadi..2 la kisah nye..camne aku boleh jadi sakit jiwa camni... memang migrain aku melayan budak2 ni.. tapi pe boleh wat...layan je la....darah daging sendiri jugak kan... dah jarang jumpa..mana tahu nnt dorang besar..dorang akan ingat aku..nnt mesti dorang cakap...haaa....ni la kakak yang comey garang yang jaga kita dulu 2... hehehe... =p ok la..sampai situ je bebelan aku wat masa ni... hehehe... SELAMAT HARI RAYA sume.....!!!!

p/s : xde plak gamba2 dorang...ye la...asyik bergado je...x sempat plak nak bergambar.. hehehe.. 

No comments:

Post a Comment