Wednesday 31 August 2011

jom mengaji... :)

Assalamualaikum sume...

kali ni aku nak share video yang aku rasa agak comey la..
tergelak2 aku tengok gaya dia... suara dah la comey..
nampak cerdik je budak ni... hehehe...
mula2 aku x layan crta ni...tp petang tadi aku blog walking then de 1 blog 2 post sal crta ni..aku pon tengok la sket..best la jugak...cerita budak2..tapi aku paling tertarik tengok budak kecik ni.. 
comey sangat...hehehe... :)



comey kan dak ni... hehehe...

p/s : hope 1 hari nanti anak aku akan secomey ni n pandai mengaji dari kecik ag... :) (berangan lebey)

2 comments:

  1. best kan??? hihi~~~ comel sgt si usamah ni... usamek lg comel....haha wink~

    ReplyDelete
  2. yup3.. comey sgt..tgk crta geng mengaji semata2 nak tgk dak ni... yeye pon comey jugak... hehehe...

    ReplyDelete